W sklepie internetowym graciascacao.pl wszystkie zamówienia krajowe wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczkomatów lub Pocztą.
Wysyłka jest wysyłana, zgodnie z cennikiem generowanym przy zamówieniu na podstawie wagi zamówienia i kraju doręczenia.
Przesyłka kurierska i pocztowa:
- jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00,
- dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu nadania paczki,
- metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
Dodatkowe informacje:
- Towar jest wysyłany zazwyczaj w ciągu 2-4 dni roboczych po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Wyjątkiem jest sytuacja, w której ekipa sklepu graciascacao.pl jest na wyjeździe, wyprawie, wówczas wysyłka zamówień może się opóźnić. Informacje o terminach dłuższej niedostępności będą publikowane na niniejszej stronie.
- Po przygotowaniu paczki do wysłania poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz umożliwimy śledzenie jej statusu,
- By monitorować paczkę online należy kliknąć w przesłany link do śledzenia paczki, skopiować numer paczki przesłany w mailu potwierdzającym wysyłkę i wkleić go w odpowiednie w pole wyświetlonej witryny kuriera.
- Jeśli w terminie wskazanym na stronie przewoźnika paczka nie została dostarczona, prosimy o kontakt z firmą kurierską
- Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przed jej odebraniem. Jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia sugerujemy otworzyć paczkę przy kurierze/w punkcie. W przypadku uszkodzenia zawartości należy sporządzić wraz z kurierem / w punkcie protokół szkody.
- Paczki dostarczane kurierem są w przeważającej części dostarczane w godzinach 8-18, dlatego sugerujemy by podać miejsce gdzie przebywa się największą część dnia, np. miejsce pracy.
- W przypadku nie zastania nikogo upoważnionego do odbioru paczki, kurier pozostawia awizo oraz ponawia próbę jej doręczenia następnego dnia roboczego.